Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 14 de enero de 2010

... jo sóc una SENYORA by Laia

He anat al banc l´hora d´esmorzar i m´han cobrat 3€ de comissió per poguer cobrar un taló. Per cobrar un taló del Banc de Sabadell, en una oficina de la Kutxa? us preguntareu... no, no, no, en una oficina del Banc de Sabadell. No entenc la comissió aquesta d´on surt. Algú m´ho pot explicar?. M´han dit que si no vull que em cobrin comissió me´n he d´anar a l´oficina central a Rambla Catalunya. Però on s´és vist aquesta merda!. El tema ha anat de la següent manera:

Pico al timbre per entrar, al banc de Sabadell són una lladregots però aixó sí, hi ha molta seguretat.
Em mira el noi del taulell i fa veure que apreta un botó per obrir-me. No m´obre. Torno a picar. Torna a fer la performance del botó (havia de ser una performance perquè allò no s´obria). Torno a picar... 2 cops. Em mira amb cara d´intriga i li faig amb els llavis i gestos AIXÒ NO S OBRE!. Llavors la llum es posa verda i puc entrar.

Un cop a dins del Banc de Sabadell del carrer Padilla el noi del taulell em mira buscant resposta mentre atent un senyor i jo li dic, des de la distància que cal respectar, que la llum no es posava verda, que no deu funcionar. Ell diu: Que raro...

M´atén, li dono el taló i em pregunta si tinc compte al Banc de Sabadell. Li dic que no i em diu la notícia com qui diu alguna obvietat tipus “fa molt de fred avui”:

T´haurem de cobrar comissió eh...

I segueuix amb el seu rollo...

I jo faig cara d´extranyada i dic:

-Per què comissió?
-Perquè no tens compte amb nosaltres...
-ah... doncs vale (faig cara de resignada)
ell fa coses amb l´ordinador i jo segueuixo fent cara de resignada incloent alguns sorolls (tipu bufidos). Alça el cap i em diu:

- Indignada, no?
-Doncs sí, ... estic alucinant. Vinc a cobrar un taló d´aquest banc i em cobreu 3€ de comissió...
Ell fa mig somriure, com si li fes gràcia la mva indignació. I jo li dic:

- No tinc compte amb vosaltres ni en tindré.
- Ni en tindràs? (segueuix amb el mig somriure, li semblo divertida, ves per on).
- No, no.
- A la Caixa cobren més eh!
- A mi a la Caixa m´atenen perfectament i no em cobren per aquestes tonteries...
- Que t´he atès malament jo?
- No, no no. Només que trobo indignant això de la comissió. Anem a trure diners d´on poguem, no?

Ell em dóna els diners, el total de l´import del taló menys els 3€, és clar. I el tiu em diu pel nom, que ha llegit en el DNI. Aquí tens Laia, moltes gràcies (seguint amb el mig somriure). Jo super seria agafo els diners i dic ADEU BON DIA, l´educació no s´ha de perdre mai.

Encara que vosaltres sigueu uns xoriços jo sóc UNA SENYORA.

2 comentarios:

  1. Tenen un morro (o una morra) que tela marinera....
    Jo tampoc tinc compte al Banc de Sabadell, i tampoc la tindré

    ResponderEliminar
  2. així m´agrada Memé! fem pinya! ; )

    ResponderEliminar