Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 28 de enero de 2010

IL PARTITO DEI PENSIONATI by Aina

Ahir a la nit estava fent zapping descobrint la gran varietat de canals regional que tinc gracies a la tv digital. La veritat és que son un més cutre que l altre, molt peculiars això si. Entre aquests vaig descobrir "televita" on sortia un iaio molt simpàtic parlant del seu nou partit el "Partito dei pensionati" (que seria el partit dels juvilats). A Italia passa una cosa molt curiosa, qualsevol grup de persones que tinguin algo en comu formen un partit politic i ahir vaig descobrir que els juvilats ja s'han organitzat, molt be! Aixo transforma el panorama politic italià en un mix de grans partits potents en mig de mil partidets minoritaris. Estic pensant que potser formo jo també un partidet, podria fer el Partit de la Musica, o el dels Llibres, o el de l'Igualtat d'oportunitats, o el Partit per la Pau...Estic convençuda que serien molt més utils i profitosos que alguns dels que ja existeixen, com el "Partito per la Vita" que son un grup de fachas que van en contre de l'abort, o el "Partito de la Famiglia" que va en contre de les unions homossexuals...
Fa uns anys fins i tot van formar el Partito dell'amore, la Cicciolina era diputada i va ensenyar les tetes al mig del parlament...(en serio no m ho invento)...estan locos estos romanos....

Ah, entre la fauna de canals també vaig descobrir el canal de l'Alex, sortien dos nois melenuts que semblaven una mica cabrejats mentre cantaven-cridaven...jejeje.

Anire informants de nous descobriments........

2 comentarios:

  1. Mooola ese canal que lo flipas, ya me diras quien son los colgaos de marras, ja ja ja, besos.. hoy por hoy seguro que yo formaría Il Partito Dil Porrito e Il Polvete... ja ja ja... a ver si así se les pasan los malos rollos a la peña...

    ResponderEliminar
  2. Jjajajajaja
    Segur que series molt bona política cari!
    (en relació al partit que pretén formar l´Àlex... millor deixem els comentaris a part... jajajajajjaja).
    Parlant de política he de fer un comentari després del cap de setmana i de trobar-me al Laporta fins a la sopa: LAPORTA POTS DEIXAR DE FER I DIR TONTERIES I OCUPAR-TE DEL BARÇA QUE ÉS EL QUE ENS OCUPA, ... per favor què president de la Genaralitat ni què òsties... em posa negra!!!!!

    ResponderEliminar