Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 17 de enero de 2010

GRÀCIES PER SER-HI ... by Aru

…Bufff!!!
Avui és diumenge... Diumenge.
Fa un dia gris, cauen quatre gotes, fa fred… però no massa…
On està el sol avui que em faria falta?
De fet a mi em fa falta casi sempre. De tant en tant m´agrada que plogui, que caigui una tempesta i troni, que faci molt de fred… si neva millor!; Però, en general, prefereixo que faci sol.
No us penseu que no me´n adono quan el tinc eh!!! Que a vegades em llevo i veig la llum que entra per la finestra, i somric, encara amb els ulls mig tancats, i pensó: “mmm…que bé. Gràcies”. Ara, està clar que com a humana que sóc, anyoro més les coses quan no les tinc que el que les valoro quan les tinc.
Per això, fent aquesta reflexió, recordo que fa just una semana em vaig despertar a Puigcerdà, vaig enretirar la cortina i vaig veure un sol brutal … i tot nevat;
Així que el que vull dir-li al sol, avui, no és “On ets ara que et vull??”, sinó “ gràcies per ser-hi aquell matí”

2 comentarios:

  1. La llum ho és tot.Quin paisatge tan bonic quan després d´una tempesta, els nùbols s´enretiren i el sol brilla amb tota la seva força.
    Diuen que hi ha vida dins la foscor però jo al igual que tu no sé viure sense llum.
    Vas fer lluir el sol en plena nit.

    ResponderEliminar
  2. Pues si que es verdad que el sol te inunda de positivismo y ben rollito, pero esas tardes de lluivia tétricas y siniestras también son impagables, ja ja ja, excepto cuando tienes que ir a currar en moto que entonces son una mierda....ja ja ja

    ResponderEliminar