Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 20 de julio de 2009

CARPE DIEM by Laia

Bon dia! és dilluns però és el meu últim dilluns abans de vacances!. He arribat avui congelada a la feina perquè els autobuseros són tots d´una raça sobrehumana i mega calorosa i la temperatura dins del vehicle aquest matí diria que debía ser d´uns -3º (igual que la canya Cruzcampo de Conil però menys gratificant).
Aquest cap de setmana m´he trencat una ungla de la mà esquerra (la del dit índex) i una de la mà dreta (la del dit del cor, també anomenat dit mitger). També m´he cremat el front, vaig anar a la platja i em vaig cremar només el front, com tantes altres vegades, no se perquè, misteris de la vida.
Inaugurem el blog d´aquesta setmana de juliol amb una recomanació ben antiga:
CARPE DIEM (la vida són 4 dies i un et trenques una ungla i un altre et cremes el front… per posar un exemple només, jejejej).

Carpe diem quam minimum credula postero (Horacio)
(vindria a dir: aprofita el dia, quan menys ho pensis serà l´últim, ... no confiïs en que hi haurà un demà i viu el present intensament).


1 comentario:

  1. em sembla que jo tambe tindria mes ganes d viure el present intensament si demà comencés les vacances.....es una lata el trabajar!!!
    mua
    aina

    ResponderEliminar