Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 10 de abril de 2013

DESPLEGANDO ALAS ...by Aru

Si acaso quieres volar...piensa en algo encantador, deia la cançó de Peter Pan.
Però això era en el seu món. En el nostre no n´hi ha prou.
Si vols volar... ,per començar, necessites l´espai per fer-ho.

He llegit això, avui, i m´ha agradat:
(Crec que també és de l´escriptor Jorge Bucay, com el pensament que us he posat abans.)


"Para volar, hay que crear el espacio de aire imprescindible para que las alas se desplieguen... Para volar hay que empezar asumiendo riesgos… Si no quieres, lo mejor quizá sea resignarse y seguir caminando para siempre..."

1 comentario:

  1. M'agrada aquest pensament :)
    Estic súper d'acord, hi ha gent que quan et veu "volar" fa cara d'enveja i els seus ulls es surten de les òrbites i tu penses... EOOOO QUE JO ESTIC "VOLANT" PERQUÈ M'HO HE CURRAT EH XATET, QUE DES DEL SOFÀ NINGÚ AGAFA IMPULS! ;)

    Laia

    ResponderEliminar