Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 28 de junio de 2012

Us juro que hi havia algú... By Laia

Ejem ejem, m’he d’aclarir la veu per explicar-vos el que m’ha passat avui. Avui, com si estigués acabant el dia i són poc més de les 8 del matí, però bé, començo. M’he despertat que no entrava ni mica de llum per l’escletxa que hi ha entre les cortines i la finestra, he deduït que era molt d’hora, massa, i que encara podia dormir força estona més. La calor era insuportable i no he parat de donar voltes... fins que estava a punt de caure dormida quan un cos de dona m’ha lligat al llit i no em deixava moure, jo he intentat treure-me-la del damunt però era impossible, he picat a la paret – que dóna a l’habitació de l’Aru- però no he obtingut resposta. No em podia aixecar, intentava moure’m però els dits d’aquella guarra m’agafaven i no em deixaven moure. Horrible. Quan per fi he aconseguit aixecar-me he corregut (literalment) cap a l’habitació de l’Aru i l’he buscat pel llit, palpant, fins que he trobat la seva cara; pobre tia, deu ni do. Què passa cari?. Super esverada li he dit que no em deixaven aixecar del llit i que he picat a la paret però que ella no em sentia.

 -         cari, no has picat, ho has somiat.
-          que no, que et juro que hi havia algú damunt meu que no em deixava aixecar-me.
-          cari m’ha passat mil cops, tranquil·litza`t.
-          ok ok, perdona, dorm.

Però jo m’he quedat allà estirada al seu costat amb els ulls com taronges vigilant que no tornés la guarra aquella.
L’Aru m’ha notat i ha rigut.
-          Què? No dormirem més no? Però quina hora és que no tinc son?
-          És que et juro que hi havia algú Aru – jo estava histèrica.- Perquè m’ho feu això? Perquè no em deixeu dormir tranquil·la?!
-          Cari... amb qui parles? Que no veus que ho estàs alimentant?. Amb qui parles xalada?! Jajajajajaja.
-          Ajjajajajajajajaja. Però hi havia algú, de veritat, damunt meu...
-          Que no Laia, que estaves somiant...

Així ha sigut com l’Aruna i la Laia que tenien el despertador a les 7 i mitja, i que ahir els hi semblava super d’hora, s’han llevat que faltaven encara uns quants minuts per les 7, aquest dijous de finals de juny. Punto final.


P.D. A riesgo de parecer chaladísima, ...  Segueixo dient, que hi havia algú. Potser encara no m’he despertat del tot; potser la calor ens provoca al·lucinacions... Alguna altra explicació?.


http://www.youtube.com/watch?v=ryZlsg1amHU

3 comentarios:

  1. A mi tb em va passar, és un estat del somni en el qual t'ho creus que ets desperta però no ho estàs, és llavors quan el teu cervell fa el que li dona la gana... Jo estava paralitzada, no podia ni moure un dit, ni parlar, ni cridar, em pensava que m'havia mort o algú raro, va ser molt heavy i ho vaig passar molt malament, així que t'entenc perfectament

    ResponderEliminar
  2. ...jo no he sentit que piqués a la pared...però bueno...què voleu. EL cervell és molt perillós, i pot ser el nostre pitjor enemik, en moltes situacions.
    Tornant al tema dels somnis...jo la setmana passada em vaig despertar dreta a la porta del cuarto...que volia marxar nosé a on.

    ResponderEliminar
  3. volia lligar-te al llit mentre es posava a sobre teu.....mmmmmmmmmmmmmm casa vostre dona per un serial bo de veritat!!!!!!!!!Fora el Nord noseque...un hi ha qui es treu les arrugues ja!!!!!!!!!!!!!!!I sobretot vosaltres tres de protas!!!!!!Vaja cracks!!!!!!!!!

    ResponderEliminar