Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 14 de febrero de 2012

Ya vale amb el San Tontín... By Laia


A veure una coseta només, les persones que estan enamorades ja estan super mega contentes (i atontades també) i no necessiten veure cors per tot arreu, no? No cal que totes les botigues posin cors pels aparadors, que els portals d’internet pengin banners d’enllaços a escapades romàntiques... Vull dir que AVUI no cal, no? Que dic jo que si has hagut de preparar algun mega super regal moníssim de la muerte no esperaràs al dia d’avui per fer-ho, o sí? Que ens bombardegin des de fa un mes amb la tonteria de San Tontín ok, però avui ens podrien deixar tranquils, collons!. I que no passa res eh! que jo me’n alegro molt per tots els enamorats, però YA VALE! QUE ENS DONGUIN UN “RESPIRO”. A part que jo aquesta nit tinc super plan, ... tinc un plan de champions! ;)

 Feliç Sant Tontín a tothom! Mil muas!

P.D. En cas que el Barça perdi aquesta nit ens podem trobar tots els singles culés al paqui de la cantonada... a veure què ens donen... que tingui molta graduació ;)

No hay comentarios:

Publicar un comentario