Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 2 de febrero de 2012

ESPERANT QUE PASSI ALGO... by Aru

bufff... quin fred.
Acabo de treure la mà per la finestra... i no neva.
Però jo estic esperant.
Vaig mirant cada 2 minuts... aviam si una mica de màgia ens alegra la vida. O almenys el dia.
Què tindrà la neu que fa tanta ilusió ...? Suposo que és perquè no hi estem acostumats, aqui a Barna, vull dir.
Torno a mirar... però res.
És com... esperar que passi algo emocionant,oi?
Com si nevés... i això fes que tot fos una mica més bonic.
Que tots pensem en altres vegades que vam veure nevar. En com ens tiravem pel tobogan de plaça Comas, amb les botes xopes, i el barret aquell pelut. I feiem fotos...
Es com si nevés... i fos algo que ens unís a tots. Perquè a casi tothom li agrada ,oi, que nevi?
M´acosto al vidre, em fixo, casi em poso guenya... però res. De moment no passa res.
Teclejo a l´ordenador, amb els meus guants sense dits, i penso...
Va...
que passi algo maco...
va...
que en tenim ganes...

1 comentario:

  1. Doncs sí cari, a tots ens encanta que nevi, però com la nevada d'aquest diumenge a Puigcerdà, jugant pels carrers blancs... buffff, com aquesta poques eh! :)
    Laia

    ResponderEliminar