Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 21 de septiembre de 2010

VUELTA AL COLE ... by Aru

Ja fa un parell de setmanes que torno a treballar a l´escola. A P3, enlloc de P2, aquest any, ja que vaig demanar seguir amb el mateix grup de nens.
Osigui que torno a estar amb l´Àlex, super estrella del rock; el Bruno, tan simpàtic i rialler com sempre; la Natàlia, alias oso amoroso...
El divendres mentre dinaven, com sempre, jo els hi anava explicant coses. Repartins les mandonguilles, em vaig parar de cop i em vaig fer la sorpresa... "Ah! (vaig dir com si m´acabés d´enrecordar d´algo). Ja estaven tots mirant-me expectants.
-...Ah, sabeu què passa la setmana que vé?
Tots esperen. Algú fa que no amb el cap.
-La setmana que vé..... -(creo misteri....)-...s´acaba l´estiu.

S I L E N C I .

Em miren tots seriosos, entre espantats i encuriosits.
I ara què????!!! deuen pensar.
-S´acaba l´estiu... i comença la tardor!
Somriuen. Fan que sí amb el cap. Respiren. Segueixen menjant. Ja estan tranquils. Jejeje. Per un moment semblava que els hi havia dit que s´acabava el món.
Passo pel costat de la taula del Bruno i em diu...
-Saps què fa el tren????
Que mono. jo sempre els hi dic, quan fem fila, què fa el tren??? i tots fem xuc xuc,xuc xuc....
Li contesto com si no en tingués ni idea:
-No. Què fa???
Em mira. Somriu.
-CACA.
Evidentment.

1 comentario:

  1. evidentment! jajajaja caca-culo-pedo-pis és lo més divertit del món mundial!!!

    ResponderEliminar