Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 5 de abril de 2010

BON DIA NUNAAAAAAAAAAA!!!!!!!! by Aru

Ja han acabat aquestes vacances. Curtes, per alguns. Molt curtes, per altres.
Lo important és la intensitat i no la durada.
Un moment bonic , per mi, va ser la matinada de dissabte, quan vaig sortir de l Antiga, a Puigcerdà ...i estava nevant.
I en 5 minuts tot estava cobert de neu. Els cotxes, el terra...les muntanyes que es veien de fons, els nostres abrics...

Ara estic a casa escoltant a Anthony and the Johnsons versionant "Knocking on heaven´s door".
Preciosa.

http://www.youtube.com/watch?v=uNnEReAd80w

Ànims a tots per començar aquests 3r trimestre (jo és que vaig amb calendari escolar), i aquesta estació...que esperem que no ens alteri massa la sang. Només lo just. O una mica més, va.
Jo demà torno al cole a cuidar als nens... tot i que em sembla que són ells que em cuiden a mi.
I m´ensenyen. M´ensenyen que dir "Bon dia" pot ser una festa, que trobar-nos després de la siesta pot ser una sorpresa brutal, que escombrar la classe pot ser super divertit... Que tot és més simple amb un somriure... i que si estàs trist... a vegades n´hi ha prou amb una abraçada per estar una miqueta millor.

3 comentarios:

  1. Bon diaaaa , aruuu, t´envio una abraçada moooooolt gran!!!!!!! :)

    ResponderEliminar
  2. doncs sí, ... Puigcerdà tot blanc a les 3 del matí va ser preciós... Jo no havia vist mai caure flocs de neu tan grans!

    ResponderEliminar
  3. Tens raó...... Preciosa...

    Que tinguis bons dies nuna, que somriguis i disfrutis amb les abraçades dels teus pequecoleguitas.

    http://www.youtube.com/watch?v=IG1jbBmOOKw&feature=related

    (La Lletra)
    http://www.hitslyrics.com/t/tootsthemaytals-lyrics-26001/revolution-lyrics-1107178.html

    Per tu.

    ResponderEliminar