Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 16 de abril de 2010

"TENGO EL CORAZÓN A PUNTO DE ESTALLAR" by Aru

Ahir per la nit vaig anar a veure "Los seis dias" a Bikini, amb les meves germanes i la meva cosineta Pati.
Bona música i millor companyia.
Va ser un concert brutal. Guanyen moltíssim en directe i ademés es van entregar moltíssim, se´ls veia molt il.lusionats i disfrutant cada moment, i donant les gràcies als que hi érem.
Van convidar a varis components de Ojos de Brujo per cantar amb ells. Amb la Marina van cantar una cançó que es diu "Soy tan feliz" i que encomanava bon rollo. També va sortir el Santi de Love of Lesbian, per cantar "Te odio", (us vaig penjar el video aquí al blog fa molt de temps, és increible ) i van posar la guinda un duet de violinistes atípics impressionants.
Ademés Bikini és un lloc molt agradable per veure concerts, i tens al grup molt a prop...
I al cap d´un temps, quan els tornes a veure en palaus multitudinaris...te´n recordes.
A mi em va passar amb Jack Johnson....el primer cop el vaig veure a Bikini ... i després dels anys al Palau del joventut de Badalona. Quin canvi!!!
En fí...i tot això...per només 10 euros. Super ben invertits.
Total...que va ser la millor manera de celebrar el cumple de la Pati i conèixer millor a un grup que us recomano a tots; Format per 4 noies i un noi, que toquen de conya, i canten brutal. I tenen unes lletres precioses.
Aquí us deixo la direcció de myspace perquè hi feu una ullada. Val la pena, de veritat.

http://www.myspace.com/losseisdias

"Un día de estos todo es perfecto,no habrá otro remedio que creer de nuevo en Dios"


Ojalà.

1 comentario:

  1. Ojalá... posi.
    Per cert m´encanta la nova foto (crec que és inserció de l´Ainix).

    ResponderEliminar