Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 22 de febrero de 2010

SOY UNA MUJER Y SE CUAL ES MI NOMBRE by Aina

Ahir a la nit em disposava a registrar-me a ebay, anava a omplir el formulari de costuma quan, despres de l'espai reservat pel nom llegeixo el seguent:

APELLIDO (PARA LAS MUJERES APELLIDO DE SOLTERAS)

Mande???!!!Potser no ho he entes be, ho tornare a llegir...PARA LAS MUJERES APELLIDO DE SOLTERAS. Que vol dir aquest aclariment?? Que perque estic casada m'he oblidat de qui soc i de com em dic? Que ja no se que hi ha escrit en el meu dni i he perdut la meva identitat adoptant la del macho dominante??
Srs de ebay es una broma? Esta clar que si em preguntes el MEU cognom et donare el meu cognom i no el de la veina del tercer pedazo de subnormal machista!!!Us informo que soc una dona i se com em dic! MIRACLE!!!ALELUYA!!!
Esta assumit que vivim en una societat que encara esta a anys llum d'aconseguir una verdadera igualtat de sexes pero que es dongui per suposat que la pobreta dona limitada un cop casada ja no sap ni com es diu em sembla molt fort, es mes, em sembla humiliant.
Potser exagero i m'ho hauria de pendre a risa, pero es que ja no fa gracia que tractin a la dona com si fos imbecil, quan la realitat (i em sap greu despertar-vos del vostre somni homes) es que qui no se'n recorda de les coses acostumen a ser els homes: no se'n recorden de recollir la roba, ni de netejar la casa, ni de tirar la vasura quan la merda esta sortint per tot arreu, no se'n recorden que els rollos de paper de water un com acabats ja no hi fan res al lavabo i que no van sols fins a les escomreries (aquesta te la dedico aru...)...en fi, nomes vull dir als Srs. de ebay que poden estar tranquils, que no es preocupin tant per la nostra memoria que esta en molt bon estat estiguem casades o no, i que poden ficar-se els seus aclariments pel cul perque les dones sabem qui som, com ens diem, i moltes coses mes que ells ignores...

3 comentarios:

  1. Em sembla tan fort l´aclariment d´EBAY que crec que no val la pena ni tan sols que ens indignem. Respirem fons. A veure... PARA LAS MUJERES EL NOMBRE QUE LES SALGA DE LAS NARICES, IGUAL QUE LOS HOMBRES!!!! AQUÍ TOTHOM FOT EL QUE VOL, EL NOM QUE LI SURT DELS D AIXONSIS I NOSALTRES FOTREM EL MATEIX ME CAGO EN L OU. Perdó... al final m´he indignat.

    ResponderEliminar
  2. Eso tiene que ver con los paises en los que cuando una mujer se casa pierde su apellido original que es sustituido por el del marido, una cromañonada del copón, de acuerdo, pero esto todavía es asi en muchos paises... a lo mejor incluso alguna se olvida de su apellido de soltera, ja ja ja... es coña...

    ResponderEliminar
  3. es verdad alex Italia x desgracia es uno de esos paises, aqui la gente solo tiene un apellido porque pillan solo el del parde y las mujeres al casarse pam! pierden su apellido, no es q lo conservan de segundo no, fuera y ya esta! que fueerte! en mi vida he visto una sociedad tan machista como la italiana, a saco, aki las madres son esclavas de los hijos y los maridos, cocinan, limpian y obedecen, buah es q habria tela para escribir otra entrada...y hoy llego puteada con esta ciudad y esta gente osea q igual me meto y todo,jejje...

    ResponderEliminar