Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 22 de febrero de 2010

Que us hagiu llevat no vol dir que estigueu desperts! By Laia

Aquest matí he sortit de casa a les 7:25h i he creuat el carrer Muntaner, com sempre, pel pas de vianants, per on s´ha de creuar, ... i de cop i volta s´ha parat un taxi just abans d´atropellar-me i m´ha pitat repetidament la bocina! I em feia gestos enfadat! ¿?. He mirat el semàfor i he vist que estava vermell. Li he demanat perdó... així fent mímica rollo japonès inclinant el cap... Jo estava creuant, tan tranquil.lament amb el semàfor en vermell, pel mig del carrer Muntaner. Hauria jurat que estava verd... bufffff... m´he fotut un susto! Debia estar dormida encara. Bona manera de començar la setmana!.

Així que el meu consell de dilluns pel matí és el següent: No us fieu de res!
Que us hagiu llevat no vol dir que estigueu desperts!!
ATENCIÓ amb els semàfors ; )

2 comentarios:

  1. Ja ja ja, menudo empane que llevas por las mañanitas, aunque a esas horas natural también, besitos....

    ResponderEliminar
  2. jajajjaja aquesta diferencia fa anys que la tinc molt clara,ja saps com son els meus despertars rollo zombi contestant amb monosilabs... entre que em llevo i estic desperta poden passar ben be un parell d horetes....mua Aina

    ResponderEliminar