Quan acabes de llegir un llibre que t´ha agradat moltíssim... tens una sensació rara. Com si haguéssis tornat d´unes vacances on t´ho has passat molt bé.
Jo he acabat de llegir-me "La Filósofa". Aquest llibre que m´ha acompanyat durant una setmana (normalment sóc més lenta llegint eh, però és que m´ha enganxat!)... i que ha fet que totes les estones lliures es féssin massa curtes.
I ara és com si totes aquestes emocions i aventures que m´onplien els dies...deixéssin un petit buit. Com si durant aquests dies hagués tingut dues vides: La meva de sempre, i la de la Sophie. I m´agradava estar dins la història de la Sophie.
Us en deixo un paràgraf perquè us en feu una idea:
"-La vida es mucho más bella que cualquier futuro cielo. ¿Quieres que te lo demuestre?
Y se le acercó tanto que a ella le pareció percibir el calor de su piel. Ella lo miró a los ojos y sintió de nuevo aquel hormigueo en la nuca.
-¿Cómo?- musitó, aunque su cuerpo ya conocía la respuesta.
En lugar de responder, él la besó. Después las cosas sucedieron solas. Sophie cerró los ojos y tuvo la sensación de que él poseía mil brazos para abrazarla, mil manos para acariciarla y mil bocas para besarla. El mundo desapareció como lo hicieron sus sentidos y ells solo tuvo vida para aquel beso. Estaba en el paraíso. "
Claro...jejeje.
ResponderEliminarYo ahora estoy en mi casa...a la búsqueda de un nuevo libro. a ver qué me recomienda mi madre (ratón de biblioteca)...
aRU