El 30 de maig us explicava que havia enviat un mail al CAP les Corts, queixant-me de la seva mala atenció al públic.
Bé...ahir la meva mare em va portar una carta (encara hi ha correspondència que m´arriba a casa la mama) , era una carta del CAP i deia lo següent:
"Benvolguda,
en resposta al seu correu electrònic del passat 30 de maig de 2013, (fan bé d´especificar l´any, perquè tenint en compte com va la seguretat social...bé podria ser una mail del 2009), lamentem sincerement el que ens manifesta sobre el tracte telefònic rebut per part d´un professional del nostre centre, li notifiquem que es prendran les mesures oportunes per millorar l´atenció telèfonica i reiterem novament les nostres disculpes.
Cordialment..."
...Què?
Lamentem sincerament???No ho sé eh. Potser ho dieu perquè així ja estic contenta.
Professional del nostre centre??? questionable.
Mesures oporunes PER MILLORAR L´ATENCIÓ TELEFÒNICA???? Fareu un curset de simpatia??
Algú pot pensar "almenys t´han contestat"... Sí. Clar. Almenys m´he sentit escoltada.no?
Però realment algú pensa que han fet alguna cosa? No, oi?
Bé, no té més importància, em va semblar indignant i vaig voler dir-ho. Com a mínim ens podem queixar. I ja que us havia informat de la primera part, m´ha semblat just informar-vos de la 2a part de la història.
Que tingueu un bon dia. Però avui... li haureu de posar vosaltres el sol
:-)
No hay comentarios:
Publicar un comentario