Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 23 de julio de 2012

... xarrupant caps de gambes BY LAIA


És dilluns i estic força cansada, ha sigut un finde intens. Però estic contenta perquè, primer, sarna con gusto no pica, i segon perquè em queden 5 dies i començo vacances i en tinc moltes ganes i sóc MOOOOOOOLT feliç! J

Conclusions “after finde”:
-          Les platges de la Costa Brava són un paradís i s’hi està de luxe!
-          Retrobar vells amics de vegades dóna molt bon rotllo.
-          Hi ha petits moments que compensen la falta de son.


Tinc ganes de no haver de pensar en l’alarma quan m’estic quedant adormida al sofà, d’obrir els ulls i decidir què em ve de gust fer en funció del dia... i després canviar d’opinió perquè sí, perquè no tinc hores, perquè tant m´és dilluns o dissabte, perquè m’ha trucat un amic i m’ha proposat un pla improvitzat que no té res d’especial... però que ho té tot.
Ganes de menjar-me unes gambes en un xiringuito de platja i xarrupar els caps i tacar-me i que em sigui igual, i córrer cap a l’aigua a fer-me un banyet abans de devorar un gelat de meló, o mandarina, ...
Ganes de trucar i dir “què fem? a mi em va bé tot, anem on vulgueu, tornem demà, o no... ;) “.
Ganes d’estar més de dos dies a Calella.
Ganes de passar una nit mirant les estrelles.
Ganes de passar un dia sencer a la sorra de Port Bo i notar com a mida que avança el dia el sol va agafant-se una mica més a la pell, arribar a casa, dutxar-te, posar-te molta “after sun” i sortir amb un vestidet blanc i les galtes una mica vermelles... i els braços una mica daurats...
De despertar-me a mitja nit i que no passi res si ja no tinc son, que demà no m’he de llevar d’hora i si ara no en tinc ganes ja dormiré més tard, de vegades a mitja nit es poden fer coses molt més interessants que dormir (si no has de matinar millor que millor). Que és molt xula la llum (o la no llum) de les 3 del matí d’una nit d’estiu.


P.D. Aru m’encanta la nova foto del blog... i la nova frase ;) MUA!

1 comentario:

  1. sí...jo tb tinc ganes d vacances...i de menjar quan tinc gana..i dormir si tinc son.

    ResponderEliminar