Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 9 de julio de 2012

... sortint del mar... una havanera. BY LAIA


Dissabte per la nit vam estar a Calella, la nostra estimada Calella de Palafrugell que sempre ens acull amb els braços oberts (i Port Bo somrient-nos) i mai ens decep. Vam estar asseguts al “rompeolas” bebent quintos de cervesa molt freda (gran mida el quinto!) i escoltant les havaneres sota una nit plena d’estrelles, que no ho dic perquè quedi bonic, és que és així, n’hi havia moltes, per si no ho era prou ja d’especial l’ocasió. Va ser fantàstic però, per sorpresa nostra, la nit encara ens volia regalar alguna cosa més. Resulta que vam sentir que la festa continuava i que un grup que havien actuat ja aquella nit a l’escenari de la caleta més maca del món, doncs seguien l’actuació a La Bella Lola, una taverna fabulosa... un altre lloc màgic per descobrir si no hi heu anat. Així que vam passar les hores següents a la barra fent uns mojitos i emocionant-nos amb aquells 4 senyors, perquè eren “tot un senyor” tots 4. Jo no havia escoltat mai havaneras així, vull dir en un lloc tan petit, en plan familiar, allà davant, tenint-los tan a prop, i no havia pensat mai que m’agradaria tant però tantíssim!!!!. Va ser preciós, van cantar cançons tan maques, d’aquestes que et toquen... que no saps perquè ben bé però et posen la pell de gallina. Que no us inflaré el cap però que de debò que els heu de sentir, escoltar, però sobretot els heu de viure... si mai teniu l’ocasió compartiu amb ells uns mojitos en directe. No us en penedireu. Hi ha nits per recordar i la del dissabte en serà una per a mi.



“... de sobte he sentit cops de gelosia, en veure

con anaven per la pell del teu cos, que ara veig tan bonic

Avui em sembla encara un xic més bell que ahir.


Avui t’he vist sortint del mar.”


   (Perles d’aigua)

2 comentarios:

  1. M'emociona llegir el teu escrit i recordar que així em vaig engantxar jo a les havaneres, i després de quatre anys, ja he fet una mica de camí i no em pux estar d'escoltar-les i de seguir-les.
    Has tingut una aventatge com la que vaig tenir jo, escoltar un grup molt bo, senzill, discret, que canta amb el cor i sobretot, has pogut escoltar-los de molt aprop que també és molt important....
    Ves al tanto que aquesta colla engantxa.... i la joventut també tenim cabuda en aquest génere.

    Salut, força i havaneres a dojo!

    ResponderEliminar
  2. Gràcies Toni!
    ... la veritat és que enganxar-me a això no em fa por... Tots els vicis fossin tan sans! ;)
    Una abraçada i fins aviat!

    LAIA RUIZ (laionix@hotmail.com)

    ResponderEliminar