Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 2 de agosto de 2011

... la peça que faltava... BY LAIA

Fa uns 10 dies que estic de vacances... i que no escric al blog, fare un resum del més important, o sigui de les coses bones:

COSES QUE M'HAN FET SOMRIURE AQUESTS DIES DE VACANCES:

Un capítol d'Hotel Fawlty, el Joan fent la voltereta endarrera, un piropo, començar vacances, fer la maleta, saltar les onades de Pals amb l'Aru, un sopar casolà italià, una copa de vi compartida, una coincidència, sentir la veu d'algú que feia temps que no sentia, veure el meu papi (por fin), que m'obrin la porta, que em portin les bosses, que pensem el mateix,..., un somriure d'algú altre, trobar la peça que faltava del puzzle, recordar, cantar la canço de Pocahontas, una peli, una olor, una foto de la Noa i el Max (enfilats en un arbre) enviada pel whatsup, una mirada, estar de vacances, una abraçada a mitja a nit, ... pensar que encara em queden molts dies de vacances, 2 nens a l'autobús, la meva àvia cantant "el agua está fresquíbilis", un vestit bonic (i que quedi bé), un acudit molt dolent, pensar en estius passats, tornar a Port Bo, ballar amb els DI-VERSIONES, una "nube" cremada, una escena brutal, la cara d'enamorat del meu germanet, que em diguin coses maques (això sí que fa somriure!), una "tatin" a mitges, retrobar, haver oblidat, veure-ho diferent, un SMS, un "me gusta" al Face, una perduda, els nens del pati de la guarderia, fer-ho bé per una vegada, ... l'Aina, l'Aruna, el Ginés... i tu també ;)

2 comentarios:

  1. ...una moto fent slalom a la carretera de Pals, el Joel amb la boca bruta de xocolata, un punki fent-me un petó a la mà...

    ResponderEliminar
  2. ...anar asseguda, votant, a la punta de la zodiac...

    ResponderEliminar