Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

miércoles, 31 de agosto de 2011

Buon giorno per la matutina... By Laia

Entro al metro suada, sí, de bon matí i recent dutxada, però a Barna això és igual, trigues 2 minuts en estar xop un altre cop. Jo no puc. No se perquè em dutxo, ni em pentino ni em perfumo amb tanta eau de Moschino... La majoria de la gent va sola, està sèria, ... i afortunadament, des de que hi ha diaris gratuïts, llegeix. Entra un noi d’edat misteriosa (pot tenir entre 25 i 40), amb la cara rosada, perilla d’uns quants dies (guarra, no sexy), samarreta vella del barça, gastada i enganxada a la panxa d’embarassat. Menja, atenció a l’esmorzar saludable, Ruffles Jamón, ole tus huevos. Tots podem olorar de bon matí les seves xips greixoses (ho sento, m’encanten, però no a les 8 i 10). Una senyora es venta, una altra estornuda qual posesa, no m’estranya, és per tornar-se boig entre els 40 graus del carrer i els 20 sota zero del metro (sí, ok, exagero una mica, és per donar-li una mica de gràcia a aquest matí de finals d’agost... pfffff). Ara el noi embarassat s’ha acabat les Ruffles jamoneras i ens deleita amb l’olor... mmmmh, i el cric cric, de quicos Mr Corn. Però tiu... que guarro!. Baixo del tren del colesterol i em dirigeixo marejada a la feina. Bon dimecres a tots, no sueu gaire i respireu... PROFUNDAMENT, la tornada sempre és dura, però encara queda un mes d’estiu (encara que no ho sembli), aprofitem-lo ni que sigui els caps de setmana.

1 comentario:

  1. Este finde todo el día a la playita, sin nos deja el tiempo claro, je je je.

    ResponderEliminar