Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 14 de febrero de 2011

UN DESCANS ...by Aru

EL divendres vaig sortir de treballar, vaig caminar pels passadissos del metro carregada amb la bossa, vaig fer un trajecte d´hora i pico amb cotxe...sense poder moure les cames, de lo ple que anava de paquets, vaig dormir 4 hores en un llit individual, amb la meva germana, i morta de fred; Dissabte vam tornar a dormir poc i malament. Avui és dilluns i començo la setmana... Molt bé.
El meu cos no ha descansat gaire. El meu cap sí.
No m´he preocupat, no he ordenat la casa, ni escombrat, ni he apuntat res a l´agenda, no he tingut horaris ni obligacions.
Això sí que són vacances.
Aquest cap de setmana hem estat a Calella, la Laia,l´Aina, l´Anna i jo (les germanes Ruiz, oi nenes? jeje). Hem retrobat amics, hem passejat, hem tornat a Port bò a fer el vermutet entre les barques, hem sentit l´olor del mar, hem begut vinet davant la llar de foc, hem rigut molt, hem ballat... I encara que no ho sembli,almenys jo, he descansat molt.
Calella és mil coses per nosaltres, aquest cap de setmana en concret ha sigut un parèntesi. De tant en tant és molt necessari fer-ne un oi?
Avui torno a la realitat amb un somriure, i molt més descansada que altres findes que m´he quedat a Barna, sense fer res.
Que tingueu un bon dilluns.

1 comentario:

  1. ... ha sigut genial, l'únic dolent... ha sigut haver de tornar. Jo m'hauria quedat allà entre les barques amb unes olivetes i una "estrella" tan feliç... amb vosaltres.

    ResponderEliminar