Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 11 de febrero de 2011

estudiant fisioterapeuta... BY LAIA

Massa tonteries per un divendres per la tarda...

Ha trucat la típica mama que es pensa que el seu fill és subnormal i no li deixa fer res sol. Després surten com surten, si és que no m’extranya, que no saben fotre la O amb un canuto.

Parlava super alterada com si se li estigués calant foc a la cuina:
- Escolti! Que és Blanquerna???
El que li hauria volgut dir: - Senyora, acabo de dir “Blanquerna, bona tarda”, a vostè què li sembla? Que és una conya? que estic al bar Manolo però m’agrada fer-me la intelectual o què?!.
El que li he dit: Sí, digui’m.

- És que estic veient aquí a la web que hem de fer la matrícula ja! I jo no sabia res!
- La matrícula per a què?
- Per a la carrera de fisioterapeutes!
- No, no s’ha de fer cap matrícula ara... a veure... per qui és? Per vostè?
- És que estic mirant i posa que per això del curs pont hem de fer ja la... bé, no la matrícula, perdoni, la preinscripció.
(ara ens comencem a entendre, he pensat)
- A veure, la preinscripció pel Curs de Complements es pot fer des del dia 8, efectivament,...
- Clar! És que nosaltres no sabiem res! I hi ha tan poques places!
(pensava que es posava a plorar, us ho juro)
- Però quants són vostès?
(ja estava fins als nassos del plural! Que vostè no estudia res senyora! Que és el seu fill collons, que ja n’hi ha prou que és divendres per la tarda dona!)
- No, a veure, (ha suspirat com si no ens entenguéssim, en realitat és ella que no s’explica), és pel meu fill, bé, per la meva filla, de fet... (com? Que no sap quin gènere té?, que fort em sembla).
- Sí, i la seva filla està cursant ara 3r?
- Sí, clar però com ho faran? Per què clar, veig que només hi ha 50 places! (tornava a alterar-se molt), i clar, com ho faran, si són 200 o 300 que volen fer-ho?
- 200 o 300? (s’ho inventava ella! I jo ja m’estava posant de molt mal humor i em piquen molt els ulls aquesta tarda!)
- Sí, clar, perquè si són TOOOTS els de fisioterapeutes que volen fer-ho!!!???
(ella ha decidit fa estona que la carrera és fisioterapeuta, no fisioteràpia, ok?).
- Ja, però no tothom ho vol fer, a més a més, encara que ho volguessin fer TOOOTS, que no serà el cas perquè no és mai, serien com a MOOOOLT, com a MOOOOLt, 160, no 200 o 300...
- Ah... 160... ah...

Paro perquè la conversa ha caigut en un punt absurd que... casi que no cal un divendres per la tarda que us ho expliqui amb més detalls... Ale! Bon finde guapos i guapes! Muas.

No hay comentarios:

Publicar un comentario