Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 29 de agosto de 2010

DE PEL.LíCULA by Aru

Ahir em vaig despertar a les 8:45. Vaig obrir un ull, miro el relotge, veig que és molt aviat. Dormiré una mica més.
A les 9:05, cansada de donar voltes desisteixo i em llevo, tot i que era dissabte... i no tenia res a fer.
Després de 2 setmanes mooooolt intenses és extrany no HAVER DE fer res.
El divendres vam acabar el rodatge d´una peli. És un llargmetratge d´un director català, amb poc pressupost, moltes ganes i molt bon equip.
Jo hi tinc un paper secundari... però em fa molta il.lusió haver-hi participat.
Sempre he volgut fer una pel.lícula, però era només una esperança. Un d´aquelles que no perds, però que tampoc creus que es compleixin.
Durant molt de temps desitges una cosa...i, d´un dia per l´altre, ho tens.
A vegades els somnis, aquells que t´has imaginat tants cops, aquells que has acceptat com això, com a somnis, es fan realitat.

3 comentarios:

  1. Ya te he dicho todo lo que te tenía que decir, excepto una cosa, te lo mereces todo guapa!!!

    ResponderEliminar
  2. i tots estem tan tan contents per tu cari!
    Ja has fet una peli nena! ara tot és possible! jejeje.

    Doncs sí, de vegades els somnis es fan realitat... i de vegades coincideix que això passa a l'estiu...

    i és que a l'estiu...

    TOTA CUCA VIU!
    jajajajjaja
    LAIA

    ResponderEliminar
  3. Els somnis es fan realitat? o fem realitat els somnis???? Sigui com sigui,... és fantàstic quan es compleixen!!! Ara, a per un altre!!!!!!!! ;)

    ResponderEliminar