Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 1 de agosto de 2010

MANUAL DEL LIGÓN. by Aru

Aquests dies estem de vacances i tenim el blog una mica oblidat, però...
la setmana passada vaig passar-la a Tossa, a la platja, i ja sabem que les platges... són font d´inspiració per qualsevol! Cada una amb un tipus de gent, amb guiris d´un lloc o d´un altre, sorra més fina, aigua més salada, socorristes amb modelitos diferents... Però totes plenes de FAUNA.
L´ especímen en qüestió era un tio d´uns 30 i pocs, moreno, amb pinta d´àrab o de turc o algo així.
Estic estirada a la tovallola, a punt d´adormir-me per l´atontament de la calor, quan sento una veu que diu: "Be carefull of the sun!"
Entreobro els ulls i veig al personatge d´avui. Repeteix: "Be carefull of the sun, it´s very dangerous" Pronunciant molt bé, i fent gestos, com si jo fos xina i no entengués ni paraula del què diu. "Sí sí, ya lo sé. I know." La Laia baixa al planeta terra dels seus somnis i fa que sí amb el cap.
Aru: -Nos hemos puesto crema. We´ve got cream. (Apa!!inventation d´anglès de sobada)
Laia: Sí, sí.
Individu: Oh! You have crem,yeah?? (obviament l´anglès tampoc és el seu idioma natiu)
A:- Yes, yes, doný worry. Thankyou.
I:Oh, ok ok. Where are you from?
A:- Barcelona.
I:- OH! Barcelona!...Can I seat?
Valeeeeeeeeeee!!!...ara lo pillo!!!! Osigui que estàs lligant eh xaval?? Vaya vaya...
Aquesta no la sabia.
La Laia es fa la dormida i em deixa aguantant 5 minuts de conversa típica (de donde eres, que haces bla bla bla)fins que el tio em convida a anar a fer un banyet. Dic que no. Of course.
Es despedeix educadament i quan estic a punt d´adormir-me un altre cop el sento, de lluny, parlant, no entenc el què diu...m´adormo...m´adormo.... Em desperta la seva veu "Can I seat???"
Aixeco el cap i el veig dues tovalloles més enllà. Ja ha trobat una nova víctima.

1 comentario:

  1. We've got cream!? vaya teacher q tinc..!
    JAJAJA...em sembla super cutre akest metode x lligar, xo molt eh...q raro q la laia no li fotés cap moc...

    ResponderEliminar