Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 23 de agosto de 2010

ARAM SAM SAM ARAM SAM SAM by Aru

Us en recordeu de la cançó aquella de "aram sam sam aram sam sam, culi culi culi culi culi, aram sam sam"? Jo els hi he ensenyat aquest any als meus nens, al cole. Recordo cantar-la a l´institut, ja grandeta eh, quan la profe de música va preguntar si algú la coneixia, i la Messi i jo, inspirades de la vida, i sense pensar en les conseqüències, vam aixecar el dit; Evidentment ens la va fer cantar davant de tothom, te´n recordes cari?? Em sembla que l´havíem après a la guarderia... on ens vam conèixer. Doncs això, que aquesta entrada al blog va dedicada a l´Anneta, perque tenim molts records en comú, i moltes cançons, i perquè avui fa 30 preciosos anyets, a la preciosa Venècia. (això diuen, jo no hi he estat).
Moltíssimes felicitats de part nostra amore... t´estimem. Ja ho saps bitxa.
Quan vinguis ho celebrem i...almenys, farem un brindis per tu!

No hay comentarios:

Publicar un comentario