Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 20 de diciembre de 2009

Peor para el sol BY LAIA

Peor para el sol, que se mete a las siete en la cuna del mar a dormir, mientras un servidor, le levanta la falda a la luna...

Jo diria que peor para el sol que se mete a las siete en la cuna en lugar de estar en el concierto de Sabina, perquè dijous passat no hi podia haver millor pla a Barcelona que estar al Palau St. Jordi, escoltant com cantava un poeta.

L´Aruna ja ha dit molt, jo només volia afegir la meva petita aportació, ja que no em puc quedar sense dir res davant del fantàstic concert del Sabina, tot i que em va deixar sense paraules.

Vaig disfrutar taaaaant i em vai emocionar taaaaaant. Estava allà i pensava... BUFFFFF QUE BRUTAL, fins i tot li vaig dir a l´Aru, "que guay estar aquí". Evidentment sobra dir que em considero fan incondicional... així que podria ser, que no crec, que no fos del tot objectiva, però ... què més dóna, no?

Hi havia milers de persones d´edats, sexes, estatus, procedències diferents, gent que potser no teniem res en comú... o casi res, ja que a tots ens havia unit una causa; a tots ens agradava el Sabina. I estavem tots allà, cantant junts, disfrutant, i semblava que fossim amics, ... vull dir que es respirava (a part d´altres olors) bon rollo per tots cantons.

Quan cantava "Y nos dieron las diez" i va arribar a la frase " Nos dijimos adiós, ojalá, que volvamos a vernos" va afegir "Ojalá!" amb ènfasi, mirant-nos, i jo vaig pensar "Ojalá!".

Em va encantar, vaig pagar 45 € i n´hauria pagat el doble... i el triple.

...Y nos dieron las diez y las once, las doce y la una y las dos y las tres, y desnudos al anochecer nos encontró la luna!

No hay comentarios:

Publicar un comentario