Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 29 de octubre de 2009

LES NOTÍCIES DE DIMECRES by Aru

Ahir vaig arribar a casa, em vaig posar còmoda, i em vaig disposar a llegir el "20 minutos" que m´havíen donat pel matí a l´entrada del metro. Ja sé que no és com un DIARI pròpiament dit...però almenys t´enteres de coses...i és gratis.

"Manuela Cañas fue al hospital creyendo que tenía un tumor y salió a los 4 días con un bebé"
? ? ?
Senyora....algun símptome havia de tenir, no? ...durant 9 mesos!! o què ha passat??
No segueixo llegint perquè és massa surrealista.

"Educació desoye al Consell Escolar que sugiere que las vacaciones de Navidad y Semana Santa pasen a llamarse vacaciones de invierno y de primavera"
Què???
Quina Tonteria. Suposo que és per rollos religiosos i tot això, però segur que el Consell Escolar té problemes més importants que resoldre que aquest!!!

Secció 20 minutos responde:
"Quiero darle una sorpresa a mi novio. Dime algo que le guste seguro."
Aviam nena tonta!!! es tu novio!!!! Dímelo tú!!!! No lo conozco de nada!!!!

En què pensa la gent???

...si és que pensa.

2 comentarios:

  1. Veo que te pones crítica a la primera de cambio... será que ese día no tenias el "chocho pa farolillos" ocn perdón de la expresión, ja ja ja

    ResponderEliminar
  2. vaya....
    que vocabulario tu!!
    me sorprendes,en serio eh. jejeje

    aru

    ResponderEliminar