Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 29 de diciembre de 2015

ARRIBA LOS DE SIEMPRE by Aru

Aquí estic. Asseguda davant l'ordenador, escoltant "Not fire, not ice" de Ben Harper, i pensant a qui podria fer feliç jo, d'una manera senzilla... i possible. Crec que ho faig sovint, lo de dir coses bones als altres, de dir a  la gent que estimo que els estimo, de dedicar una cançó per alegrar el dia...
Però m'agradaria poder regalar-li al meu pare una caseta de fusta (on hi capiguem tots) a la Cerdanya, on passar els caps de setmana, i una feina brutal per l'Aina, on pogués demostrar tot el que sap, i un avió privat pel Ginés perquè ens vingués a veure més sovint...i un cotxe descapotable, ben bonic, per la Laia, que fos automàtic i fes tot el que es pugui fer ell solet, perquè ella anés relaxada (o no) cantant Cindy Lauper, amb el seu mocador al cap. I un cotxe qualsevol, però amb xòfer, per la meva mami.
I una Harley pel Jordi, perquè em portés a fer la Ruta 66.
Però no puc.
Així que per ells, pels meus amics, LOS DE SIEMPRE, i per tots vosaltres que ens llegiu, us regalo un descobriment que em va regalar l'Àlex pel meu cumple: EGON SODA:, i per començar, aquesta cançó:


FELICITAT, AMOR i SALUT per a tots vosaltres, en aquest 2016 que ja arriba, i sempre.

2 comentarios:

  1. Cari, tu ja ho fas sempre de pensar en què podries fer feliços als altres. No cal que pensis més.

    Laia

    ResponderEliminar
  2. Cari, tu ja ho fas sempre de pensar en què podries fer feliços als altres. No cal que pensis més.

    Laia

    ResponderEliminar