Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 9 de mayo de 2014

AIXEQUEU EL CAP ..... by Aru

Estic al despatx i m'ha arribat un whatsap. El tinc en silenci...però veig la llumeta. Al final miro el whatsapp, està clar. NO PODEM MÉS AMB LA CURIOSITAT...PERQUÈ CLAR...potser és algú que em regala un viatge...potser em truca algú amb qui fa molt temps que no parlo...potser és alguna cosa suuuuper important perquè a mi tot el dia m' informen de coses suuuper importants.
Oi?
I quan no et conectes al whats un cap de setmana els amics et diuen "que te pasa????Que no te has conectado desde el viernes a las 20.43!!!!!!!
¿No me he conectado dónde????¿A qué??? ¿A LA VIDA???????????¿Estoy muerta?
En fi...
Cadascú que es preocupi del seu grau d'adicció a les noves tecnologies...i del seu grau de desadicció de la gent que el rodeja, del carrer, de la música que sona al metro...i ni te'n enteres.
Perquè em sembla que ens estem "desenganxant" molt fàcilment d'aquestes coses, i em sembla trist, i preocupant.
Jo em vaig instal·lar un joc de disparar a les boletes de colors...i me'l vaig desinstal·lar perquè era un vici. Avui...després de portar un llibre una setmana al bolso i no obrir-lo...m'he desinstal·lat EL PUTO CANDY CRASH QUE QUÈ TÉ AQUEST JOC QUE NO POTS PARAAAAAR????!!!
Aviam si torno a ser una persona com cal a l'autobús.
I per cert...aprofito per demanar que AIXEQUEU EL CAP PENYAAAAA. Que avui he estat a punt de menjar-me un tio que anava mirant a la pantalleta del mòvil...i clar, com que el puto mòvil no l'avisa de que jo vinc...pues el tiu a la seva.

Proposo que mirem per la finestra del tren, com fèiem abans. Que llegim un llibre, truquem a un amic i sentim  la seva veu, juguem al Remigio tots junts, no posem els mòvils damunt la taula mentre sopem...SIUSPLAAAAAAAU.
Gaudim de la gent que tenim a prop. Dediquem-lis l'atenció que es mereixen. Un altre dia...ja estarem amb l'amic aquest amb qui estem parlant pel whats.
Un amic em va dir que les noves tecnologies ens apropen a la gent que tenim lluny... i ens allunyen dels que tenim a prop.
I crec que és veritat.

...Fem un bon ús, i no un abús.


No hay comentarios:

Publicar un comentario