Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 21 de septiembre de 2012

AL METRO... by Aru

Ahir vaig escoltar una conversa, al metro (no és raro ja que cada dia m´hi passo una bona estona), total...que la conversa en sí era per gravar-la. Hi havia una dona, d´uns 40 anys, asseguda al meu costat, vestida bastant clàssica, amb pentinat carrincló, i les dues filles dretes al seu davant, amb uniforme de col.legi. La petita, d´uns 7 anys, era la Rut, la que òbviament era un desastre i sempre se li havia d´explicar tot, l´altra, la Sofia, d´uns 9, era Sofia-carinyo, Sofia-princesa, i era la bona nena estudiosa. La cosa va anar així:

RUT: Mama ara els obrirem ? (referint-se a un pack de 8 paquets de kleenex amb diferents estampats de la Hello Kitty)
MARE: No Rut!!!...clar que no...! trobem aquesta ... freakada..i et penses que els farem servir?
RUT: Però és que són molt xulos....joooo
M: Per això mateix filla meva...
SOFIA: Rut...els col.leccionistes no obren res eh. RES.
M: Exacte Rut, els col.lecionistes no obren res. Molt bé Sofia. (Oh Déu meu, un Oscar per la Sofia. O una hòstia millor.
R: (Amb cara típica de nena enfadada) jolin... però mira aquest ...jo vull aquest.
M: Per què et penses que la mama i el papa no obren cap dels seus còmics ni ninots, i els tenen allà amb el paquet i les caixes?? (Perquè són uns feakis de la òstia?????????) Doncs per conservar-los Rut. (Fins quan, dona??? Fins que siguis un cadàver??? per deixar-ho, com un gran tresor, per l´eternitat?)
Aquí la Rut es va adonar que vivia en la família equivocada i va anar a seure a un altre seient que hi havia més enllà.
S: Mama...
M: Diga´m princesa...
S: és que no em sortirà mai la peça de blablablabla de Wagner.... (Oh...quina ràbia, jo a aquesta nena la tiro a la via).
M: Sí Sofia, si la practiques sí. Si la practiques cada dia...et sortirà. Si vols la mare, ara quan arribem t´ajudarà...(La mare?en 3a persona??...aiiiiiiii!! Sí Sofia, filla meva, si no fas res més a la vida seràs una crack de la puta peça de Wagner reieta!!!)....

Aquí vaig  decidir que ja en tenia ben bé prou, i em vaig posar a jugar al Tetris (l´original eh!! el meu mòbil nou és molt guai!) per distreure´m i no sentir-les més.

1 comentario: