Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 20 de mayo de 2012

DESDE LA CROISETTE by Aru

Dimecres cap a les 4 de la tarda vam arribar a Cannes. Ja ple de gent, els carrers adornats, flors que pengen dels arbres, glamour per tot arreu, …un sol espectacular…I allà davant les grans escales vermelles amb el poster de la Marilyn. Com el decorat d´una peli.


Vam tenir bon temps fins ahir, que va ploure una mica, però després va fer un sol espatarrant un altre cop. Aquí és molt normal això, el temps canvia com la gent de traje…que és mooooolt sovint. Et pots vestir com vulguis que no cridaràs l´atenció.

El dimecres a la nit em vaig posar la meva faldilla de seda llarga de color a conjunt amb les escales, el top negre…i em vaig disposar a veure la primera pel..lícula. A les sessions de les 8 del vespre, quan s´estrena la peli, s´ha d´anar de gala. Total…que vaig veure “Moonrise kingdom”, del director de "meet the tenembaumbs”, No sé si us enrecordeu. Em va agradar molt. Vaig disfrutar, vaig riure… Ës com un conte, amb sentit de l´humor, amb moments bonics…amb parts molt surrealistes. Val molt la pena.
Ademés surt la gran Frances Mcdormand, el Bruce Willis, l´Eduard Norton...

Ahir vaig veure “Lawless”, de John Hillcoat. Amb guió i música de Nick Cave. Peliculón. Passa als anys vint, l´època de la llei seca. El Shia labeuf fa un paper brutal Ho fa molt bé. Tots ho fan molt bé. I el Guy Pearce fa de malo cabrón ...i també s ho curra moltíssim. I surt la Jessica Chiestan ( crec que s´escriu així) ...sempre tan perfecte. Molt molt maca, la veritat.

A part d´això... doncs algun cocktel al pavelló txec, algun a Macedonia, una copeta de vi a l stand d´Equador... i ahir vaig anar a la festa de Colombia. A la platja. Amb el vaixells allà davant, les estrelles, el soroll del mar, les llums de Cannes...i  barra lliure, que tampoc està malament,oi?
Ara vaig a veure un documental que promet.
Seguiré informant.

Petons desde la cote d´azur-

Aruna Ruiz
telefestival.
Cannes.


No hay comentarios:

Publicar un comentario