Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 6 de mayo de 2010

Cajero pensante... BY LAIA

Ahir per la tarda vaig anar al caixer. Tornava de la feina, estava una mica cansada... Vaig posar la targeta, i li costava... feia allò que triga perquè està pensant... i jo anava “murmurant”: pensa home pensa... que ja veig que et costa...

- Espere un momento, estamos comprobando su tarjeta...

I jo “murmurava”: comproba comproba...

- Su tarjeta es erronea o tiene defectuosa la banda magnética...
- Retires su tarjeta y contacte con su oficina lo antes posible (o algo així deia)

Mande? Ho vaig dir en veu alta però sense estressar-me eh! estava cansada i bueno... el caixer està tonto doncs de conya... que li donguin...

RETIRE SU TARJETA...

I em treu la tarja del bus.

NO COMMENTS l´empanada de la Laia de dimecres per la tarda.

QUINA BARRA CONVERTIR LA MEVA TARJA DE CRÈDIT EN UNA TARJA D AUTOBUS! QUÈ S HA PENSAT AQUEST CAIXER!!!!!!

4 comentarios:

  1. JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA JA, menuda empanadaca mental que llevas guapa... sin comentarios... JA JA JA JA JA JA JA JA

    ResponderEliminar
  2. uuuuaaallllaaaaa què forrrrtt!!!!!!!!!! és un caixer màgic!!!!!!!!!!! :o

    ResponderEliminar
  3. que fort!! bonissim!! nena descansa que veig que durant la setmana vas cansadeta!! petons

    ResponderEliminar
  4. Anónimo... ¿quién eres y a qué te dedicas? ajjajajajajaja

    ResponderEliminar