Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 1 de diciembre de 2014

DIA 1 by Aru

Acabo d'obrir la primera finestreta del calendari d'Advent, que em va regalar ahir la mami. M'ha sortit la cara de la rana Gustavo. Que guai. M'encanta.
El calendari, el normal vull dir, també em diu que és 1 de desembre, i que "Observa el llarg camí que has recorregut avui". Bé , de moment no he fet gaire cosa, treballar a l'ordenador, però...qui sap quan acabi el dia.
Obro la safata d'entrada del hotmail i un mail em recorda, també, que és 1 de desembre. (però... si fa res estavem a la piscina del pati, penso). Obro el mail, que em demana que firmi una petició, i la  firmo. És perquè concedeixin una vivenda de protecció oficial a una pobre familia, una dona i el seu marit, 5 fills i una néta que han de sobreviure amb menys de 400 euros al mes, i que evidentment ja no poden pagar el pis on estan. Crec que els hi haurien de consedir, ni que fos per vergonya, per cubrir-se les espatlles, aquests polítics que tenen sous desproporcionats, i cases, i targes de crèdit que paguem tots. Però el que em fa reflexionar no és això, que és molt obvi, dic jo, el que em sorpren és que una familia tan humil tingui una néta, d'una de les filles de 20 anys, que viu amb ells!! PERDONIN, QUE NO EDUQUEN ALS SEUS FILLS???? Nena...si tens 19 anys, i vius amb els teus pares, i no treballes, i viviu amb una pensió,,,QUÈ FAS QUEDANT-TE EMBARASSADA????
En fí...només volia fer aquesta petita reflexió en veu alta, que em fa pensar en la importància de l'educació, en el poder que té, o que podria tenir.

"Educació és allò que queda quan s'oblida el que vam aprendre a l'escola"  Albert Einstein

"Eduqueu als nens... i no haureu de castigar als homes"  Pitàgoras

"L' Educació és l'arma més poderosa que es pot emprar per a canviar el món"   Nelson Mandela

No hay comentarios:

Publicar un comentario