Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

lunes, 13 de diciembre de 2010

un dilluns... By Laia

Avui és dilluns i ha sigut un dia de merda perquè, per començar i acabar, m'anava adormint pels racons aquí a la feina. Mortal. D'aquella son potent que no pots controlar, que se't tanquen els ulls... i que penses que et podries adormir inclús depeus en qualsevol lloc... Bufffffff. Molt heavy. Ha sigut un dilluns de merda i feia fred a fora, i a dins també, i a mi em feia mal tot, a sobre, toca't els nassos que estem de festival de l'humor...

Ara ja casi s'acaba el dia, o com a mínim s'acaba lo pitjor. Ara desseguida ja puc plegar i anar cap a casa. Bé, cap a casa no perquè primer he quedat per visitar un pis, a veure quin zulo em presenten i quan me'n demanen, perquè no tenen vergonya... Preferiria anar-me'n a casa directa i ficar-me al llit a dormir 12 hores seguides (que crec que no ho he fet en la meva vida però és igual). Ara agafa el metro i després el ferrocarril i a veure quanta gent m'empeny i em trepitja, això sense tenir en compte ja els que no saben què és el desodorant i aixequen el braç per agafar-se a la barra metàl·lica i tu vols vomitar... però no passa res. A veure si tinc una mica de sort i quan s'obrin les portes em deixen sortir per variar una mica... seria fabulós.

Bé, el tema, que si no ho he dit encara doncs ha sigut UN DILLUNS DE MERDA, però No passa res!!! s'acosta el NADAL NADAL FESTA D'ALEGRIA i tocarem la zambomba! ole ole!. Apa, demà segur que serà millor.

2 comentarios:

  1. Estic amb tu! Avui ha sigut un autèntic dilluns de merda!!!! Petonets

    ResponderEliminar
  2. Lunes cojonudo el mío, sorry por el tuyo... besos.. GUAPA!!!

    ResponderEliminar