Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

domingo, 7 de noviembre de 2010

DE ARMAS TOMAR SIN CHALECO ANTI-BALAS by Aru

Avui és el meu aniversari. El nostre aniversari. Fem 30 anys. Joder... 30 anys!! Jo, quan era petita, o quan era més jove, pensava que em sentiria més gran quan tingués 30 tacos. Que seria una persona adulta amb la vida resolta, amb parella, fills i casa. I amb jardí. I amb pasta. Crec que quan ets petit i t´imagines a tu mateix, de gran, sempre et veus feliç, sense problemes de diners, amb una casa gran i maca, oi?
No tinc un jardí, ni una piscina... però no em puc queixar. I tant que no.
No ho tinc tot... però soc feliç.
I al fi i al cap d´ahir a avui només ha passat un dia, i no ha canviat res (bueno, ha canviat que tinc un ressacón padre i ja està).
I fer anys només vol dir que passa el temps... i això ja ho sabem.oi? No cal que sigui el nostre aniversari. Però si això serveix per reunir a la gent que t´estimes i fer una festa i ballar i riure i veure fotos i recordar coses... Doncs a mi m´encanta fer anys.
Adonar-te que tens amics de fa més de 25 anys! Recordar tantes nits de juerga; Viatges, dinars i sopars en bona companyia; Tornar a eplicar les mateixes anècdotes (i tornar a riure) de les pintes què fèiem al cole, dels profes de l´institut, de la síndria de Salardú; recordar els estius juntes, els campaments, les campanes, els nadals, aquell estiu a Calella, aquell Doctor Music, aquella boda, aquells bars cutres on anavem, aquella esquiada, aquell viatge a Mallorca, la Cantina, els sopars-cabra, l´acampada... Els cromos de picar, les sèries, els dibuixos...
I tantes cançons!
Fer anys serveix per celebrar-ho, i per mirar enrera i comprobar que tens tantíssims records bons i tantíssima gent que t´estima, i a qui estimes.

Felicitats Laia. T´estimo moltíssim. Si a la panxa m´haguéssin preguntat de qui voldria venir acompanyada a aquest món... T´hagués escollit a tu. Segur. Vaig tenir sort. O potser m´ho van preguntar i no ho recordo. Pot ser. No recordo el què vaig fer ahir a la nit! (Per cert...algú sap què en vaig fer del meu piercing???Qui em va regalar unes calcetes de colorins molt mones???)


Als altres... gràcies per ser-hi. A les nostres vides.


Quan vaig fer 17 anys un amic em va escriure un poema preciós. Jo no us l´escriuré, però si que us en regalaré un de Miquel Martí i Pol, que m´agrada molt.

No demano gran cosa:

poder parlar sense estrafer la veu,

caminar sense crosses,

fer l'amor sense haver de demanar permisos,

escriure en un paper sense pautes.

O bé, si sembla massa:

escriure sense haver d'estrafer la veu,

caminar sense pautes,

parlar sense haver de demanar permisos,

fer l'amor sense crosses.

O bé, si sembla massa:

fer l'amor sense haver d'estrafer la veu,

escriure sense crosses,

caminar sense haver de demanar permisos,

poder parlar sense pautes.

O bé, si sembla massa...




Jo només demano seguir compartint el meu camí amb tots vosaltres.

30 petons a cada un.




6 comentarios:

  1. Gràcies a tu! Per ser aquesta persona tan especial a la meva vida. Moltes felicitats bonica. T'estimo!

    ResponderEliminar
  2. Felicitats guapa!!!!!
    A part de celebrar que tens 30 anys has d'estar molt satisfeta de com ets. Segueix aixi

    Petons!!!

    I també per la Laia (la he felicitat al facebook)

    ResponderEliminar
  3. Gracias a las dos por ser como soys, no cambieis nunca por favor, os quiero con locura y forever and ever...ja ja ja++++

    ResponderEliminar
  4. M´agrada que hagis escrit akest post.
    Per mi fer anys és també madurar, coneixe´t més a tu mateixa i no només posar a la maleta totes les refleccions, records i experiències que has enumerat sino també fer un lloc per totes les que vindran. Encara que a vegades ens porti nostalgia o ens faci por el que vindrà, val la pena fer-ne contra més millor amb optimisme. Jo a vegades penso que hi ha gent que no hi arriba, als 30 per exemple. Tu sí; felicitats un altre cop!! I per molts més!!!!!
    Són precioses, sobretot, les línies dedicades a la Laia. (com també ho van ser les seves a mi i a la meva panxa dissabte)
    Estic encantada de compartir akest camí amb vosaltres. I dessitjo que duri molt, molt i molt.

    ResponderEliminar
  5. ... m'ho van preguntar a mi (que com ja saps sóc la més gran, jejeje) i vaig dir que volia una bessona per parlar... sense pautes, i caminar al seu costat... sense crosses ;)

    ResponderEliminar
  6. Per als que no sou sabineros us explico d'on ve...
    "A los quince los cuerdos de atar me cortaron las alas,
    a los veinte escapé por las malas del pie del altar,
    a los treinta fui de armas tomar sin chaleco antibalas,
    Londres fue Montparnasse sin gabachos… Atocha con mar..."

    ResponderEliminar