Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 15 de julio de 2010

... si et pica...fot-li ginebra BY LAIA

Aquesta setmana està sent mortal. Estem fent matrícules, m’han canviat els horaris i a sobre, com que se´m ha espatllat l’aire condicionat, no puc dormir per la nit i els mosquits m’acrivillen. Buffffff.

Porto 3 nits dormint fatal, em desperto mil vegades durant la nit, acalorada o amb el zum zum d’algun mosquit que em ronda. Cabrons. La casa de l’aire condicionat diu que aquests dies van molt saturats, així que, si poden, passaran la setmana que ve. LA SETMANA QUE VE?????. Que visc en un àtic que és un forn!!!!!. Que sense aire no dormo senyors!. Que vaig tot el dia morta i tinc ganes de plorar ja!. Joder. Perdó...

Ahir l’Aru em va dir que m’untés amb ginebra. Passava de fer pudor a alcohol tot el dia però quan a les 4 del matí m’he llevat rascant-me per tot arreu i plena de ronxes, he agafat l’ampolla de Beefeater, que no sempre tinc però que aquest cop sí que tenia, i me’n he tirat pels braços, cames i panxa inclosa. He pensat que amb la dutxa l’olor ja marxaria. I sí, sí, ha marxat eh!. Potser sí que m’han picat una mica menys... ja no distingeixo les picades que són d’abans i les que són de després de l’untament de ginebra.

Faig ulleres i estic agotada, així que avui per la nit faré una mica el pendó... només una mica... però mal per mal, que si no dormo que sigui per una bona causa, o no?.

Ànims que ja és dijous.

3 comentarios:

  1. Putos mosquitos de mierda, y seguro que encima son tigres, tu es que siempre tienes a alguno rondando, ja ja ja... no en serio, lo siento guapa, paciencia y mucha mucha ginebra, si quieres algun truqui más, cuando te piquen ponte vinagre, por lo menos se te pasa el picor, ahora, que entre la ginegra y el vinagre a lo mejor no se te acerca nadie al final...un beso

    ResponderEliminar
  2. Creo que lo mejor... será optar por beberse la ginebra... ; )

    LAIA

    ResponderEliminar
  3. Cuando tienes 3 jodidas picadas en la planta del pie, ni ginebra ni pollas en vinagre te calman el escozor!!!!!!! es de lo más desagradable!!!!!

    ResponderEliminar