Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

viernes, 2 de julio de 2010

FOREVER YOURS by Aru

Dimecres a la nit vam assistir a un espectacle fantàstic.
De fet va ser un concert, el de Chris Isaak, presentant el seu Mr.Lucky; però més que un concert va ser un show on ell, el showman més brutal que us pogueu imaginar, va desplegar les seves arts cantant, tocant, ballant, animant al públic, explicant anècdotes i fent ús del seu sentit del humor.
Perfecte.
El concert era a l´Auditori, un entorn molt bonic i ademés amb una acústica molt molt molt bona.
La seva veu ho omplia tot.
Va tocar èxits antics com Somebody´s crying, o wicked game (pell de gallina quan diu "I don´t wanna fall in love....with you"), temes del nou disc: You don´t cry like I do. Increible. I versions com Pretty woman, amb coreografia incluida (res a envejar a l´original, amb tots els meus respectes) o Love me tender, amb la qual es va passejar per tot l´auditori, entre el públic, saludant i fent petons a la gent.
Ai...


Es va entregar moltíssim i tota l´estona van estar al 100 per 100 d´energia. Ell i la seva banda.
Tots brutals i super elegants: Ell amb traje blau cel, rollo Elvis, i els altres tots iguals, amb traje negre amb els baixos dels pantalons i de l´americana amb flames platejades. En fí... Tot perfecte.





Als més nostàlgics ens va faltar Forever blue.... però tot i així...
Mr. Isaak, we´ll be forever... yours.

3 comentarios:

  1. Me alegro de que por lo menos uno de los dos haya podido disfrutar del pedazo de concierto de Mr.Isaak, por lo menos lo he podido disfrutar un poquito a través de ti...Un Besazo.

    ResponderEliminar
  2. La meva preferida d´akest últim disc és "take my heart" ... em posa a 1000, no puc evitar començar a moure´m d´un costat a l´altre mentre tararejo i somric.
    Em fa sentir bé.
    TAKE THIS KISS

    ResponderEliminar
  3. Sempre m’ha agradat quan l’he escoltat però no he sigut mai una FAN, ... així i tot he de dir que m’ho vaig passar de conya, que em va ENCANTAR l’espectacle, perquè tal i com ha dit l’Aru no va ser només un concert, i vaig disfrutar MOLTÍSSIM!!! No m’ho esperava. Em va sorprendre moltíssim i ens va fer riure tant! TAN MONÍSSIM! Ejjeje. Gràcies per presentar-me´l. Molt de gust Mr. Isaak.

    ResponderEliminar