Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

jueves, 3 de junio de 2010

FINS ALS NASSOS by Aru

Divendres passat vaig anar d´urgències perquè em feia molt mal l´esquena per culpa de les contractures.
A les 7:50 estava a la porta del CAP. A les 8 en punt obrien la porta. Vaig entrar la primera i em van dir que ara m´agafaven. A les 8 i 10 va sortir un metge de la consulta. Van començar a arribar pacients. A les 8:25 el metge i 2 colegues tornen (de fer el cafè, evidentment) rient i xerrant tranquilament. A les 8:40, després de 2pacients amb hores programades, vaig entrar jo.
Algú em pot explicar per què no em van agafar abans, si no hi havia ningú, enlloc de fer-me esperar 40 minuts per punxar-me un puto voltarén i dir-me "T´hauries de relaxar" ?
ÉS UNA BROMA ??????????????!!!!!!!!!!!!

2 comentarios:

  1. Espero que llevaras algo de música o compañía para pasar los 45 minutos de los cojones y que luego, o la música o la persona, también te hicieran compañía de vuelta después de la ensartada banderillera, joder que putada y todo ésto con la espalda jodida, venga y que más...besos.

    ResponderEliminar
  2. ...jajajaja, sí, és una broma cari! és que són molt catxondos els de la seguretat social, no ho sabies?

    Laia

    ResponderEliminar