Avui és el dia.

Avui és el dia.
"Sing, sing at the top of your voice, Love without fear in your heart. Feel, feel like you still have a choice...If we all light up we can scare away the dark"

martes, 9 de abril de 2019

JO TENIA UN BLOG!

Buscant informació sobre gimcanes pel casal d'estiu he anat a parar a un blog d'activitats per nens... JO TENIA UN BLOG! he recordat.
Si si, tal cual.
Al escriure la direcció a la barra..ni tan sols s'acabava d'escriure sola...del temps que fa que no escric res. Ni ho sé. Ni idea. Des d'abans que nasqués el Marley, segur.
Abans tenia molt de temps per mi. Molt. Però no me'n adonava. Però en tenia molt.
Ara ... no.
Mes d'abril, comença el bon temps, les ganes de terrassetes i de solet. De màniga curta, encara que sigui amb una caçadora al damunt, de combinacions estranyes de roba, vaja, perquè ja sabem que la primavera és fantàstica, i tant, però també és una època hortera. La gent s'atreveix a posar-se coses que no peguen ni amb cola. Jo també eh. Vull dir... un dia porto leotardos i l'endemà faldilla llarga d'estiu amb botes.
Abril...el mes de Sant Jordi, de dies més llargs, de tantes cançons que en parlen...
En fi, el mes de tornar a tenir temps per les coses que fa temps que no fem... i que ens agrada fer. Perquè no, oi?
El mes...del que tu vulguis.
Diuen que sempre hi ha una mica de temps... per escollir què en fas, però tot és una qüestió de prioritats. Proposo que les repassem, les prioritats, i veiem si els hi estem dedicant aquesta mica de temps lliure que tenim...en algun racó del nostre dia.
(O si per al contrari l'estem dedicant a veure sèries que no ens interessen una merda, encara que el prota estigui molt bo)
Que tingueu un bon dia... i un bon abril (per si no ens llegim fins al mes vinent)

1 comentario:

  1. jo avui le dedicat a llegir el blog de les meves filles, mentre em menjava una poma

    ResponderEliminar